piątek, 6 lipca 2012

Garść wszystkiego.

Może zacznę od przedstawienia się. Jestem Artur (nick Aphi) i od dzisiaj to ja będę prowadził projekt Lerantii (nazwa być może zostanie zmieniona, o tym potem)
Chciałbym także wyjaśnić dlaczego projekt się rozpadł, było to związane m.in z rozłamem teamu na 2 części, a potem całkowite posypanie się go. Ja postanowiłem przejąć projekt i kontynuować go na razie w pojedynkę.
Aktualnie zakończone są takie podstawowe funkcje jak:

-logowanie
-rejestracja
-ekwipunek
-mapa (więcej niżej)
-kupowanie/sprzedawanie przedmiotów
-rankingi, czaty i inne bajery.

Mapa -  nie będzie ona już 2d jak wcześniej zapowiadane, będzie to mapa zwykła, a gracz klikając 'Walcz!' będzie mógł walczyć w wybranej lokacji za ileś tam Punktów Akcji czy czegoś takiego, mam nadzieję, że rozumiecie.

Pod koniec lipca rozpoczną się być może otwarte alfa testy, poinformuję Was o tym.

Zmieniona zostanie nazwa gry. Nie mam na razie na nią pomysłów, jeśli Wy jakieś macie, zapraszamy na email z Waszymi propozycjami: lerantia@gmail.com lub GG: 43464783
(tematyka fantasy oczywiście)
Najlepsze propozycje zostaną jakoś nagrodzone w przyszłej grze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz